Subject: Ed: Palume arvamust - Stroomi reostuse likvideerimise II etapp
From: "Raul Sarri" <[email-masked]>
To: "Liivi Zovo" <[email-masked]>
Date: Mon, 8 Apr 2024 15:22:07 +0300

Palun registreeri deltas.

Ikka head

Raul

Saatja: Lea Kiivit <[email-masked]>
Saatmisaeg: esmaspäev, 8. aprill 2024 14:30
Adressaat: Pilleriin Kalmus <[email-masked]>; Raul Sarri
<[email-masked]>; Liis Lilleallik
<[email-masked]>
Koopia: Manuela Pihlap <[email-masked]>; Toomas Kästik
<[email-masked]>
Teema: Palume arvamust - Stroomi reostuse likvideerimise II etapp

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Täna läks välja pressiteade Stroomi rannaalalt reostuse likvideerimise
alguse kohta, mis ka avaldati, vt allpool.

Küll aga pole linnaosal infot haigete või surnud koerte kohta, palun vt
lisatud artiklit. Linnaosalt pole palutud ka kommentaare.

Palume seisukohta, kuidas edasi toimida.

https://forte.delfi.ee/artikkel/120283851/stroomi-ranna-puhastamise-teine-
etapp-laheb-maksma-ule-veerand-miljoni-euro

Lugupidamisega

Lea Kiivit

Linnamajanduse osakonna

juhataja

Põhja-Tallinna Valitsus

Kari 13, 10311 Tallinn

+372 645 7060